perjantai 24. helmikuuta 2017

KOIRIEN ELÄMÄSSÄ TAPAHTUU --- hiuspannan tuho, Swiipus Fiinu kertoo

Kylläpäs minulle kävi tuuri! Mami tuijotti niin kiinteästi tietokoneen ruutua, ettei huomannut, kun pihistin yhdestä laukusta hiuspannan. Olen katsellut ja himoinnut sitä monet kerrat, mutta aina mami on ehtinyt kieltämään, vaan ei nyt😆 Ennen kuin hän tajusi mitään, olin jo päässyt natustelemaan pantaa melko pitkälle. Eikös näytäkin tyylikkäälle? Enkä yhtään käsittänyt, miksi mami mutisi, että se on pilalla. Miten niin??? Nythän se on täyttä designia alá Fiinu.Olen sitä paitsi jo aika taitava, koska olen käynyt samaa muotoilija-akatemiaa kuin kaverini Kessu. Tosin olen yhden vuosikurssin häntää eikun häntä jäljessä.







AAH, tämä repiminen tuntuu niin mukavalle! Saan toteuttaa piilevää luovuttaani.



Ja lopputulos...

Näin hieno hiuspannasta tuli! Tosin en ole ihan varma, mihin sitä voidaan muotoilun jälkeen käyttää...



1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!