maanantai 3. heinäkuuta 2017

Lac Majeau - ruusun kauneus... Hongiston taimistolla tapahtuu

Olinpas eilen laittanut väärän nimen! Sitten rupesin aamusella miettimään, että nyt ei mennyt ihan kohdilleen...

Pensas on lähes täynnä kukkia ja nuppuja. Eikö ole ihastuttava ruusu?

Minun pitää ehdottomasti saada tätä lisää eri puolille pihaa, niin hyväksi ruusu on osoittautunut. Lac Majeau on kaiken lisäksi ollut helppo kasvatettava, ei ole sairastellut eikä ollut pahoillaan pakkastalvista, ei liioin sateista.




Ovatko kaikki RUUSUIHMISET huomanneet, että Hongiston taimistolla on tällä viikolla erityistä toimintaa? Mm. Saarimaa  luennoi ruusujen jalostamisesta klo 14 ja 18.
Minä huomasin tiedon sattumalta Ruususeuran kotisivuilta.
Keskiviikkona olisi tarkoitus polkaista sinne. Toivottavasti tavataan😘!
 





3 kommenttia:

  1. Kiinnostavaa olisi, mutta Hongisto on liian kaukana. Tuota Lac Majeauta ei minulla olekaan, pitänee hankkia näistä suosituksista innostuneena! Meillä vasta pensasruusut nuppuilevat, myöhässä ovat.

    VastaaPoista
  2. Tosiaan ihastuttava ruusu, kaksivärinen. Onko se sitten myöhemminkin. Minä olen alkanut olemaan vasta ruusu ihminen (kasvatus mielessä). Joten en tiedä juuri mitään.

    VastaaPoista
  3. Auenneessa kukassa on hentoja raitoja eli kukka on todella viehättävä!
    Hongistolla oli eilen aivan mahtava käydä! Vau! Koetan tehdä siitä päivityksen mahdollisimman pian. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee käymään.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!