tiistai 5. helmikuuta 2019

Vainio-Tanin Elsan esittelytilaisuudet lähikirjastoissa



Ensi viikon maanantaina 11.2. klo 12 - 13 olen Eurajoen kirjaston kulttuuriklubissa.
Kerron kirjoitusprosessista ja siitä, mitä jatkossa tuleman pitää. 

Tervetuloa!




Alla Satakunnan kansan arvostelu.



Linkin saat aktiiviseksi maalaamalla se hiiren kanssa ja klikkaamalla auki. 

https://www.satakunnankansa.fi/a/201414498












Luvian kirjastolle minua pyydettiin myös, ja siellä olen ma 4.3. klo 18.

Ihanaa, jos blogin lukijoita tulisi paikalle! Jos vaan on mahdollista, niin moninkertaisesti tervetuloa kannustamaan minua. Tämmöiset tilaisuudet aina vähän jännittää😅.

Kiva kun olit kuulolla. 





8 kommenttia:

  1. Upeat arvostelut - onnittelut täältä!!! Luvia on ihan helkkarin jeerassa täältä katsoen, mutta hengessä olen mukana - mene pystypäin ja hymyssä huulin. Olet onnistunut erinomaisesti, joten nauti joka hetkestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tita😍juu, kaukana ollaan toisistamme.
      Oikeassa olet, näin tilaisuudet pitää ottaa.

      Poista
  2. Hyvät arvostelut oot suanu. Onnea! Ettäällä ollaan sieltä, vaan uskon olevan mukavan esittelytilaisuuven. Ison homman oot tehny.

    VastaaPoista
  3. Hei! Minulla on sinulle haaste purkaa kevään kaipuuta blogissani. Hyvää kevättalvea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Leila, kävin haasteen katsomassa. Vaikka, jos toden sanon, minua ei kevät vielä yhtään kutkuttele.

      Poista
  4. Onnea ,upeat arvostelut. Pitää jossain vaiheessa tutustua näihin kirjoihin,

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!